Eerste Week Stage - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Maaike - WaarBenJij.nu Eerste Week Stage - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Maaike - WaarBenJij.nu

Eerste Week Stage

Blijf op de hoogte en volg Maaike

25 April 2014 | Spanje, Barcelona

het was erg moeilijk. alles moet vanaf nu in het Engels, de eerste dag was ook erg zwaar vooral doordat je ineens zo moest omschakelen als je een vraag was of er was iets moest je het in het Engels vragen. Het ging er heel anders aan toe als in Nederland. Kinderen klimmen in bomen, tekenen op tafels en stoelen, staan op tafels en worden bijna niet geholpen ze moeten zelf kunnen inzien of ze wel of niet ergens in kunnen klimmen . Als ze ruzie hebben blijft het niet alleen bij een woordenwisseling, ze slaan elkaar, bijten elkaar trekken aan de haren. Ook het straffen komt hier nauwelijks van pas. Het kind wordt wel toegesproken maar daar blijft het ook bij. In Nederland wordt het kind dan vaak al apart gezet etc. Verder waren mijn begeleidsters en de kindjes wel erg lief.Tussen de middag eten de kinderen warm eten en daarna natuurlijk de ''Siesta''. de kindjes die de hele dag blijven,gaan slapen op de instelling. Alle kindjes slapen bij elkaar met matrassen/wippertjes op de grond. baby's oudere kindjes alles slaapt bij elkaar. Er zitten overal begeleidsters tussen als de kindjes dan wakker worden worden ze weer in slaap gebracht. De kindjes die niet blijven gaan met de ouders mee naar huis. Dan moeten wij taken uitvoeren die ons opgedragen worden. en daarna mogen wij ook naar huis! De eerste week was eigenlijk al voorbij voor ik het wist. toen was het alweer tijd voor weekend!. ik heb het al erg naar mijn zin, op het begin moest ik even wennen maar het gaat al steeds beter en heb er een erg goed gevoel bij op naar 3 Maanden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 April 2014

Tweede week stage

25 April 2014

Eerste Week Stage

21 April 2014

De eerste week in Barcelona

15 April 2014

buitelandse stage kinderdagverblijf
Maaike

mijn dagboek over mijn buitenlandse stage in Barcelona

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 1378

Voorgaande reizen:

02 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: