Tweede week stage - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Maaike - WaarBenJij.nu Tweede week stage - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Maaike - WaarBenJij.nu

Tweede week stage

Blijf op de hoogte en volg Maaike

30 April 2014 | Spanje, Barcelona

Het weekend is voorbij op naar de tweede week stage!.
even een kort stukje over de dagindeling.
We beginnen met het ontbijt om 9 uur alle kindjes kiezen hun eigen stoel uit en gaan daar zitten. En eten dan hun eten op wat ze van thuis hebben mee gekregen. Dan gaan we of liedjes zingen of een verhaaltje. Als dat voorbij is Doen we de schoenen aan en zo nodig de jassen en gaan we naar buiten in de tuin of we lopen naar het parkje naar de speelplaats. Om 12 uur moeten we weer terug zijn in de instelling want dan gaan alle kindjes eten (warm eten). Daarna ruimen we alles op en gaan we met zn alle naar een andere locatie. De speel locatie Daar spelen ze tot het tijd is voor de Siesta of om naar huis te gaan!.

Ik mocht al meer doen deze week, ik kreeg taken van mijn begeleidster en kreeg al meer contact met de kindjes. Toch is het nog allemaal even wennen. Als we naar het parkje gaan en een kindje heeft een vieze broek verschonen we die op een kleedje op de grond, of als een kindje moet plassen zoeken we een boompje op en moeten ze daar plassen. Ook moeten de kinderen veel zelfstandig doen ik mag ze nauwelijks of niet helpen. Ze klommen vandaag in een klimrek wast erg hoog was ik wilde een kindje daarbij helpen maar dat mag niet, de kinderen moeten zelf in kunnen zien of ze het wel of niet aankunnen!. Deze week hebben we een lang weekend donderdag en vrijdag is het de dag van de begeleidsters. Dus deze week was alweer erg snel voorbij. Fijne koningsdag allemaal!

  • 02 Mei 2014 - 19:49

    Jolanda:

    Super verslag
    Maaike Stanek
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 April 2014

Tweede week stage

25 April 2014

Eerste Week Stage

21 April 2014

De eerste week in Barcelona

15 April 2014

buitelandse stage kinderdagverblijf
Maaike

mijn dagboek over mijn buitenlandse stage in Barcelona

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 633
Totaal aantal bezoekers 1379

Voorgaande reizen:

02 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: